Szállodasztorik – ikonikus hoteleket és azok kulisszatitkait bemutató sorozatot indít a Danubius Hotels
Szállodasztorik címmel kampányt indít a Danubius Hotels, amely során minden hónapban a lánc egy-egy szállodáját mutatja be. A szállodák története és kulisszatitkai mellett sikereket, hírességeket, legendákat is megismerhetünk.
A „Szállodasztorik” című sorozattal a Danubius Hotels célja a vendégek utazás iránti igényének kielégítése, a szállodák „bejárása”, megismertetése, hiszen jelenleg ezek nagy része csak az otthonunkból érhető el. A szállodák bemutatása múltidézővel kezdődik, amelyben az adott szálloda történetét, érdekességeit ismerhetjük meg, izgalmas elbeszéléseket hallhatunk egykori vendégekről. Ráadásul nemcsak a legendák és történelmi visszatekintések által, hanem a jelenleg a szállodákban dolgozó Danubius-munkatársak emlékei, élményei, személyes tapasztalatai által vállnak a Danubius szállodák igazán élővé. A munkatársak legjobb „sztorijaival”, fotóival színesítik az szállodák bemutatását.
Aktuális jelenlegi adatokkal, fotókkal, szolgáltatások bemutatásával, aktuális ajánlatokkal, a helyi különlegességek és programlehetőségek kiemelésével segítenek a vendégeknek, hogy a turizmus beindulása után, minél személyre szabottabban tudjanak választani. A Szállodasztorikban az első bemutatott szálloda a győri Danubius Hotel Rába, melyet áprilisban a Danubius Hotel Helia követ. A tartalmakat a Danubius Hotels belső kommunikációs felületein, valamint a lánc online utazási magazinjában, a Danubius Magazinban és a Danubius közösségi média oldalain teszik közzé.
„Kézzelfogható már az utazás iránti vágyakozás az emberekben, munkatársainkban pedig a vendégek és az aktív munka utáni vágy, ez az egyik oka a sorozatunk indításának. A Danubius Hotels ikonikus szállodái rengeteg történeti érdekességgel, legendával, titokzatos tárgyakkal és sztorikkal rendelkeznek. Szeretnénk, ha jobban megismernék a helyi, különleges értékeinket a magyar vendégek, erre kiváló eszköz ez a kanapé-utazás. A kampánnyal a másik célunk a szállodák csapatait személyesebb hangvételben bemutatni, az egyéniségeket, meghökkentő életutakat kiemelni, a sikereket, történetet, aktualitásokat reflektorfénybe hozni – mind a belső mind a külső kommunikációban. A belső kommunikációban így az összetartozás érzését is erősítjük. Egy éve zártuk be szállodáinkat – melyek egy része azóta is téli álmát alussza. Fontos, hogy a zárvatartások alatt is érezzük, mi egy csapat vagyunk: méghozzá egy nagyon összekovácsolt és kitartó csapat, kiváló kollégákkal, akik megérdemlik, hogy reflektorfénybe kerüljenek!” – mondta el Gál Judit a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatója.