Három üzlettel bővíti kínálatát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

Három üzlettel bővíti kínálatát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

Hivatalosan is megnyitottak a Pier 1-ben, azaz a tavaly átadott több mint 11 ezer négyzetméteres 1. utasmólóban lévő üzletek. Az új épületrész több ezer négyzetméterrel növelte meg a 2A Terminál kapacitását, minden elvárást kielégítő, kényelmes várakozást és beszállást biztosítva az utasok számára, akik már a Relay, a Heinemann Duty Free és a Cafe Frei termékeit is élvezhetik.

A napokban hivatalosan is átvágták a szalagot az 1. utasmóló új üzleteinek bejáratánál, ünnepélyesen megnyitva és átadva ezzel az utasoknak a Relay és Heinemann Duty Free üzleteket valamint a Cafe Frei kávézóját. A móló 11 500 négyzetméteres utasforgalmi területén az induló és érkező utasok kényelmét 2500 ülőhely, nagyszámú vizesblokk és ivókutak mellett három, már meglévő bérlő egy-egy újabb kereskedelmi egysége biztosítja, tovább emelve ezzel a repülőtéri kínálat színvonalát. Az új boltokban nem csak az induló, hanem a schengeni övezetből az 1. mólóra érkező utasoknak is van lehetőségük vásárolni terminálról kivezető útjuk során.

  • A Lapker Zrt. által üzemeltetett hat repülőtéri Relay üzletben napilapok, magazinok és könyvek széles választéka fogadja az utasokat.
  • A Heinemann összesen hat üzlettel van jelen a budapesti repülőtéren, így a SkyCourt, a 2A és a 2B Terminál mellett most már az 1. utasmólón található Duty Free üzletben is elérhetővé váltak a prémium minőségű delikátesz termékek, kozmetikai cikkek, kiegészítők és játékok az utazóközönség számára.
  • A Cafe Frei által kínált minőségi kávékon keresztül az utasok a világ bármely tájára eljuthatnak, még mielőtt repülőre szállnának, hiszen mind az öt kontinens különleges kávékultúrája megtalálható a kínálatukban. A kávékülönlegességek mellett teák, desszertek és szendvicsek széles választéka várja a vásárlókat.

Forrás