250 millió potenciális turista – teljes gőzzel fut a Német Turisztikai Hivatal kampánya
Óriási siker eddig a Német Turisztikai Hivatal (DZT) „German Summer Cities” nemzetközi kommunikációs kampánya: a március eleji kezdés óta a kampány, amelynek prémium partnere a Lufthansa, már több mint 250 millió potenciális ügyfelet ért el 30 piacon.
A kampány – amely alapvetően öt témára, az Urban City-re, a romantikára, a vízparti üdülésre, a látnivalókra valamint a művészetre, kultúrára épül – erőteljesen szólítja meg a közösségi médiában a potenciális Németországba utazókat. A kampány reklámozása a Facebook/Instagram oldalakon a partnerhirdetésekkel közösen az első két fázisban összesen több mint 200 millió megjelenítést és 280 ezer kattintást ért el. A személyre szabott kampány-hírleveleket a piacokon összesen 1,4 millió címzettnek küldték ki.
A kiválasztott piacokon különböző utazási oldalakon megjelenő kampány-bannereket az utazási szakma négy héten belül több mint 8 ezer kattintással díjazta, illetve a különböző OTC-csatornákon több mint 4 millió hirdetési megjelenítést generált. A German Summer Cities-videók a Youtube-csatornán már több mint 15 millió megtekintést értek el. Rádióreklám Dániában és Ausztriában fut, out of home-kampány Norvégiában érhető el, mozireklám pedig Hollandia mellett Magyarországon és Lengyelországban kelti fel az utazók figyelmét.
A többnapos pop up-rendezvényeken a központi piacokon a DZT a partnereivel közösen hirdeti a Summer Cities kampányt. Nemzetközi promóciós túra idáig Madridban, Párizsban, Milánóban, Koppenhágában, Amszterdamban, Dubaiban, Pekingben, Washingtonban, Londonban, Zürichben, Bécsben és Moszkvában volt.
Az OTC-kampányok mérhetően több foglalást eredményeznek a németországi utazások terén.
A 13 külföldi piacon megjelenő nagy Expedia-kampány június végéig több mint 50 millió megjelenítést eredményezett. Figyelemre méltó a felhasználók érdeklődése, akik átlagosan két és három perc közötti időt töltöttek a „creative pages” oldalakon.
A kínai digitális kampány az ottani piacvezető online utazási platform „Ctrip” segítségével valósult meg. Ennek érdekében Ctrip egy German Summer Cities „Flagship Store” boltot hozott létre, amely idáig több mint 230 ezer oldalbetöltést generált.