Budapest nyáron nekem – budapesti szolgáltatók közös kommunikációs kampánya
Budapest magas minőséget és értéket képviselő turisztikai szolgáltatói összefogtak idén nyáron is, hogy a Budapest nyáron nekem közös kommunikációs kampánnyal hívják fel a hazai vendégek figyelmét a magyar fővárosra, mint turisztikai desztinációra.
A pandémia miatt olyan lehetőség adódik most nekünk, magyaroknak, amit kár lenne elszalasztani – megélni Budapestet úgy, ahogy a korábbi években nem lehetett: kicsit csendesebben és sokkal kényelmesebben. A budapesti szolgáltatók ezen a nyáron is mindent megtesznek azért, hogy olyan vonzó programokat ajánljanak a hazai közönségnek, amelyek túlmutatnak a szokásos kliséken.
Az augusztus végéig tartó Budapest nyáron nekem kommunikációs kampányt azzal a céllal indítják el, hogy hírt adjanak magukról és egymásról, hogy a belföldi turizmust választók és az erre fogékony budapestiek felé közösen kommunikáljanak, ezáltal felerősítve az üzenetet, hogy miért érdemes a magyar fővárosba jönni.
A kampányban két influenszer is részt vesz, Agárdi Szilvia és Galambos-Parti Regina (Bakancslista Magyarország), akik a budapesti programokat kipróbálják és személyes élményeiket megosztják követőikkel.
Csatlakozó partnerek, akik a két hónap alatt folyamatosan bemutatják közösségi média oldalaikon Budapest színességét és a számtalan programlehetőséget: Belvárosi Plébániatemplom; Fashion Street; ImagineBudapest; Kempinski Hotel Corvinus Budapest; Ludwig Múzeum; Lupa Sziget; Szamos Csokoládémúzeum; Városmajori Szabadtéri Színpad; Zsidai csoport éttermek. Ezenkívül egy közös Facebook eseményt meghirdetve ajánlanak programokat a célcsoportnak, amelyekből mindenki a la carte választhat magának kedvére valót. Kulturális kikapcsolódás, testi és lelki feltöltődés, ötcsillagos szállás, gasztrokalandok, városi séták várják a látogatókat, akik biztosak lehetnek abban, hogy nem fognak csalódni: ez a budapesti nyár felejthetetlen, pihentető és izgalmas emlékekkel teli lesz.
‘A külföldi turisták előbb vagy utóbb, de visszatérnek, hiszen a magyar főváros az elmúlt években mindig előkelő helyen szerepelt a legkedveltebb európai desztinációk között. Ezért érdemes igyekezni és (újra) felfedezni ezt a csodaszép várost még ezen a nyáron!” – olvasható a közleményben.