Kiemelkedő értékelést kapott az utasoktól a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
A Budapest Airport az utasforgalom növekedésével párhuzamosan 2021 harmadik negyedévében is elvégezte a nemzetközi utaselégedettségi felmérést (ASQ – Airport Service Quality), amely az egyik legfontosabb mutató a repülőterek számára.
A felmérés lehetőséget biztosít az utasoknak arra, hogy 37 különböző minőségi jellemző vonatkozásában értékelhessék a repülőtéri környezettel kapcsolatos benyomásaikat 1-től 5-ös skálán.
A harmadik negyedévben elvégzett ASQ felmérés során megkérdezett utasok általános elégedettségi szintje az 5-ös skálán 4,14 pontot ért el – ilyen magas elégedettségi pontszámot az ASQ mérés 2006-os kezdete óta még nem regisztrálhatott a repülőtér. Mivel az elmúlt évek fejlesztéseinek jelentős része az utasforgalmi területeket is érintette, a mostani eredmény maradéktalanul visszaigazolja az utasszolgáltatások és a repülőtéri környezet színvonalának folyamatos emelkedését.
A felmérésben foglalt 37 kategória közül 36-ban a többi hasonló légikikötőhöz képest emelkedést ért el a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, egyértelmű visszaigazolást adva a repülőtér üzemeltetőjének az elmúlt két és fél évben megtett erőfeszítéseire. A Budapest Airport 2019-től 2021-ig több mint 70 milliárd forint nagyságrendű fejlesztést hajtott végre a repülőtéren, amely kapacitásnövelő, ingatlanfejlesztési, fenntarthatósági, valamint modernizációs és digitalizációs beruházásokat egyaránt tartalmazott.